جستجوی پیشرفته

سرفیس بوک۲ Surface Book2 13.5inch / Core i5 RAM 8GB / HDD 256GB SSD

تولید کننده: Microsoft
تماس بگیرید
اشتراک گزاری

دستگاه های سرفیس یکی از بهترین و برترین تجربه استفاده از ویندوز 10 می باشد سرفیس بوک با بدنه آلومینیوم و آلیاژ منیزیوم و طراحی منحصر بفرد و وزن ایده آل 1.5 کیلوگرم میتواند انتخاب خوبی جهت خرید تبلت و لپ تاپ به حساب بیاید.

سرفیس بوک با مزایای تبدیل شدن به تبلت این امکان را به کاربر می دهد که از لپ تاپ سرفیس با کارایی بالا به عنوان تبلت نیز استفاده نماید ،صفحه نمایش عالی این پدیده ماکروسافت امکان دیدن فیلم بصورت عمودی و افقی با وضوح بسیار بالا فراهم نموده است و همچنین برای اجرای برنامه های گرافیکی گزینه مناسبی میباشد.

سرفیس بوک 2 دارای پورتهای کاربردی usb  و typec میباشد و همچنین دارای ورودی کارت sd است که در مواقع لزوم بتوان از آن بهره برد.

سرفیس بوک 2 دارای 2 دوربین عقب و جلو بوده که دوربین جلو از وضوح تصویر 5mp و دوربین عقب کیفیت full HD می باشد و برای کاربرد های روزمره مناسب میباشد.

پورت شارژر سرفیس مغناطیسی است و اتصال آن بسیار راحت صورت می پذیرد.

سرفیس بوک 2 دارای قلم مغناطیسی حساس به فشار بوده و تجربه یک طراحی فوق العاده و نوشتن آسان را به کاربر ارایه می دهد ،این قلم مغناطیسی سرفیس بعنوان سریعترین قلم دنیا معرفی شده و می تواند کاربردهای یک لپ تاپ و یا تبلت معمولی را افزایش دهد و به چالش بکشاند.

سرفیس بوک 2 دارای باطری سرفیس با عمر 15 ساعت بوده که در عمل این مقداربه 8 ساعت تقلیل می یابد و شارژ سرفیس امکان شارژ مجدد آن را در عرض 45  دقیقه فراهم می نماید. اگر از سرفیس بوک 2 بعوان تبلت استفاده کنیم عمر باطری سرفیس 3 ساعت بوده و تجربه جالبی از تبلت را شاهد خواهیم بود.

سرفیس بوک 2 با بهره گیری از پردازه های CORE i5 و CORE i7 و حافظه داخلی 16GB و 8GB و همچنین پایه هارد 256 در دسته سرفیس های پر طرفدار و مقرون به صرفه جای می گیرد.

کارت گرافیک سرفیس بوک 2 در بخش کیبورد بوده و پردازه آن  در بخش لپ تاپ واین نوع طراحی باعث شده لپ تاپ داغ نشود و با کارایی بالاتری عمل نماید.

سرفیس های جدید ماکروسافت تجربه ما را از تبلت تغییر داده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد

قیمت سرفیس ماکروسافت به نسبت مدل های مشابه البته از نظر سخت افزاری کمی بالا بوده ولی طراحی منحصر بفرد این محصول دلیل خوبی بر این امر می باشد.

با سرفیس ماکروسافت دنیا را متفاوت تجربه کنید.

مشخصات محصولات
مدل پردازنده مرکزیIntel® Core™ i7
Filters
Sort
display