جستجوی پیشرفته

سرفیس بوک3 Surface Book3 / 15inch Core i7 / RAM 32GB / 2TB SSD / GTX 1660

تولید کننده: Microsoft
تماس بگیرید
اشتراک گزاری

سرفیس بوک 3 ماکروسافت حد نهایی لپ تاپ های بوک این رده بوده و سریع ترین لپ تاپ 13 اینچی و 15 اینچی نام گذاری شده است.

طراحی بسیار زیبا و امکان جدا شدن توسط لولای میانی در کسری از ثانیه این امکان را در اختیار کاربر می گذارد که از لپ تاپ ماکروسافت به عنوان تبلت ماکروسافتی استفاده نماید.

متاسفانه ماکروسافت در طراحی سومین نسل سرفیس بوک کوچکترین تغییری نسبت به مدل های پیشین نداده است، در حالی که آن را حد نهایی لپ تاپ می نامد.

جنس بدنه همچنان از آلیاژ منیزیم بوده و مستعد خط و خش است و بدلیل تبدیل شدن به تبلت همچنان دارای حاشیه قطور و کمی سنگین می باشد.

سرفیس بوک 3 دارای دو مدل 13.5 و 15 اینچی می باشد و ماکروسافت پردازنده و 2AM و حافظه ذخیره سازی و قسمتی از باطری لپ تاپ را پشت مانیتور سرفیس قرار داده است در نتیجه این کار دور تا دور لپ تاپ منافذ دستگاه خنک کننده می باشد و این باعث قطور شدن نمایشگر سرفیس بوک شده است.

بدلیل ساختار منیزومی بدنه و باتری کوچک وزن قسمت نمایشگر سرفیس بوک نسبت به ابعادش سبک تر است و سرفیس بوک 3 در زمینه طراحی و دقت ساخت از پیشروان دنیای لپ تاپ می باشد.

سرفیس بوک 3 تنها در رنگ خاکستری به فروش می رسد و این خلاف مدل های دیگر سرفیس مانند سرفیس لپ تاپ و یا سرفیس پرو می باشد.

ماکروسافت در نسل سرفیس بوک 2 و سرفیس بوک 3 از پورت های Type C وUSB بهره گرفته و همچنین یک درگاه کارت حافظه SDXC و جک 3.5 میلیمتری هدفون به همراه دو درگاهSurface connect  را روی قسمت کیبورد و نمایشگر دارا می باشد.

سرفیس بوک 3 دارای دو دوربین بوده و برای تماس تصویری مجهز به دوربین 5FULL HD مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری P1080 و دوربین پشتی 8 مگاپیکسل است.

کیبورد سرفیس بوک دارای طراحی بسیار عالی و یکدست و مکانیزم پایدار است با ابعاد و اندازه optimum.

بر روی صفحه کلید سرفیس بوک 3 کیبورد فارسی وجود ندارد و کیبورد سرفیس بوک دارای قابلیتBack Light  در سه حالت می باشد و دارای توزیع و شدت نور مناسب است و در هر ساعت از شبانه روز می توان از کار کردن با این سرفیس بوک گران قیمت ماکروسافت لذت برد.

ماکروسافت کلید جداسازی نمایشگر را در کنار کلید dell سرفیس بوک قرار داده است.

ترک پد سرفیس بوک 3 به صورت همزمان امکان لمس 5 انگشت را شناسایی می نماید و در کل ترک پد سرفیس بوک 3 امکان کلیک نمی باشد.

نمایشگر سرفیس بوک 3 تشابه زیادی با نسل های قبلی داشته و تصاویر به لطف رزولوشن 2160*3240 بسیار روشن و دقیق دیده می شوند و تمام داده ها و محتوی ها از دید کاربر با وضوح بالا و قابل قبولی نمایش داده می شود.

سرفیس بوک 3 دارای زاویه دید نمایشگر فوق العاده بوده و در محیط های پر نور و تاریک به راحتی می توان با آن کار کرد.

تنها اشکال سرفیس بوک 3 می توان به صفحه نمایش براق آن اشاره کرد که اگر منبع نوری پشت آن باشد بیننده کمی با چالش روبه رو خواهد شد.

اسپیکرهای کوچک سرفیس بوک3 در دو سمت نمایشگر بوده و صدای قابل قبولی را از لحاظ وضوح و شفافیت ارائه می دهد.

مدل های 13.5 اینچی و 15 اینچی سرفیس بوک 3 از دو پردازنده CORE i5 و CORE i7  بهره می گیرد و هارد پایه 256 تا 2T را ساپورت می نمایند و مدل 13.5 اینچی از ماژول رم 8، 16 یا 32 گیگابایت و مدل 15 اینچی از ماژول 16 یا 32 گیگابایت بهره می برد.

سرفیس بوک 3 دارای پردازنده گرافیکی بالا بوده و در اجرا بازی عملکرد قابل قبولی دارد ولی سرفیس بوک3  در اجرای بازی ها تقریبا پس از 2 ساعت بسیار داغ شده و این حاکی از راهکارهای محافظ کارانه ماکروسافت در ساخت خنک کننده دستگاه می باشد.

سرفیس بوک 3 دارای باطری مجزا روی هر دستگاه بوده و یا به عبارتی از باطری 2 تکه برای تامین انرژی بهره می برد. عمر طولانی باطری در حالت عادی 8 تا 9 ساعت و در استفاده سنگین 4 تا 5 ساعت است که باعث شده کاربر در تامین انرژی دستگاه دچار مشکل نشود.

سرفیس بوک 3 از تمامی جنبه های سخت افزاری نسبت به نسل گذشته ارتقا یافته است و توقعات کاربران ماکروسافت را تا حد قابل قبولی برآورده نموده است.

آیا زمان مناسب برای این سرفیس بوک گران قیمت می باشد!

مشخصات محصولات
مدل پردازنده مرکزیIntel® Core™ i7
Filters
Sort
display