جستجوی پیشرفته

کیف کودک پیکوچی چی مدل picocici K10

ویژگی های محصول

  • مناسب برای 
  • ويژگي‌ها : ضد ضربه و ضد آب, مواد ایمن سازگار با محیط زیست، غیر سمی و بدون آلودگی
  • رنگ 
  • ابعاد : 104×182×72 میلی متر
  • وزن : 160 گرم

تولید کننده: WiWU
  • *
710,000 تومان
decrease increase
اشتراک گزاری

معرفی کیف دستی بچه‌گانه فانتزی Picocici مدل K10

کیف دستی بچه‌گانه فانتزی Picocici مدل K10 یک کیف کراس بادی (Crossbody Bag) با طراحی خلاقانه و جذاب است که برای کودکان 3 تا 8 ساله مناسب است. این کیف دوشی با بند قابل تنظیم، به کودکان این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی آن را بر روی شانه قرار دهند یا به صورت دستی حمل کنند. کیف مدل K10 گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره، مسافرت، مدرسه، مهدکودک، خرید و مهمانی است. طراحی فانتزی و رنگ‌های شاد این کیف باعث می‌شود تا کودک شما استایل شیک و متفاوتی داشته باشد.

طراحی و متریال

کیف دستی بچه‌گانه Picocici مدل K10 از جنس سیلیکون EVA و PVC ساخته شده است. این متریال به دلیل انعطاف‌پذیری، نرمی و وزن پایین، انتخابی ایده‌آل برای استفاده کودکان است. این کیف ضدآب بوده و به راحتی تمیز می‌شود؛ با استفاده از یک دستمال مرطوب، تمامی لکه‌ها و آلودگی‌ها به سرعت از روی آن پاک می‌شوند. از مزایای دیگر این متریال می‌توان به مقاومت بالا در برابر کثیفی و عمر طولانی اشاره کرد.

ویژگی‌های خاص و طراحی کاربردی

کیف دستی بچه‌گانه Picocici K10 دارای یک زیپ با کیفیت بالا برای باز و بسته کردن سریع و آسان است. وزن این کیف فقط 250 گرم است و ابعاد جمع‌وجور آن امکان حمل آسان را فراهم می‌کند. این کیف با طرح‌های کارتونی و رنگ‌های شاد مانند صورتی، زرد و قرمز، جلوه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی به کودکان می‌بخشد.

از ویژگی‌های جذاب این مدل می‌توان به پنج سگک تزئینی DIY اشاره کرد که باعث تحریک خلاقیت کودکان می‌شود. کودکان می‌توانند با استفاده از این تزیینات خاص، کیف خود را سفارشی‌سازی کرده و حس خلاقیت خود را تقویت کنند.

Picocici مدل K10 هدیه‌ای عالی برای کودکان و همچنین وسیله‌ای مناسب برای تمامی نیازهای روزمره آن‌ها است، از مدرسه تا تفریح و مسافرت.

برچسب های محصول
Filters
Sort
display