گارانتی محصولات ماکروسافت، مسئله ای است که همه فعالان بازار و کاربران این برند درباره آن گفتگو می کنند و برای بسیاری یک مسئله حیاتی است. زیرا این امکان با توجه به قیمت محصولات ماکروسافت و البته شرایط خرید مشتریان، یکی از دغدغه های این عزیزان و حتی تامین کنندگان کالا بوده که بتوانند بهترین خدمات را از این سرویس دریافت کرده و البته با خیالی آسوده به استفاده از دستگاه های خود بپردازند.

هنگام خرید محصولات از ایده رایان، اهمیت و ارزش گارانتی ایده سرویس را نادیده نگیرید. ما با ارائه گارانتی ۱۸ ماهه، به ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و با کیفیت متعهد هستیم. تیم فنی ما در ایده سرویس با دقت و تخصص بالا، نه تنها به تعمیرات استاندارد بلکه به شناسایی و ارائه بهترین راه حل‌ها برای ایرادات دستگاه شما می‌پردازند. ما افتخار می‌کنیم که با ارائه یک گارانتی شفاف و جامع، آرامش خاطر و رضایت کامل شما را تضمین کنیم. انتخاب ایده سرویس به معنای برخورداری از اطمینان به کیفیت و دریافت خدمات بی‌نظیر است. در ایده سرویس، ما فراتر از انتظارات شما عمل می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر خریدی همراه با خیالی آسوده و تجربه‌ای بی‌نقص است.

شرایط گارانتی

·        اگر دستگاه در 24 ساعت پس از تحویل کالا دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد.

·        بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد گارانتی ایده رایان خارج می نماید.

·        عملکرد مطلوب شارژر و باتری دستگاه شامل سه ماه ضمانت  ایده رایان است.

·        مشکلات نرم افزاری شامل یکماه ضمانت  ایده رایان می باشد.

·        استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیراستاندارد که باعث سوء عملکرد دستگاه شود، دستگاه را از ضمانت  ایده رایان خارج می سازد.

·        لوازم جانبی از قبیل هندزفری، کابل، شارژر، قلم، کیبورد جانبی و ... در تعهد  ایده رایان نمی باشد.

·        در صورت بروز مشکل برای دستگاه،  مجموعه ایده رایان مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

·        در صورت مخدوش بودن یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در فاکتور، دستگاه از تعهد گارانتی خارج است.

·        در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد.

·        پورت های دستگاه شامل USB-C ، USB، جک هدفون، درگاه شارژر و درگاه کیبورد سرفیس شامل گارانتی نمی شوند.

·        هزینه حمل بین المللی دستگاه برای استفاده از خدمات برعهده خریدار است.